Prosa har fått tilskot frå Kulturrådet
Tilsegn om 341 000 kroner frå Kulturrådet gjer at Prosa framleis kan bli å finne i bibliotekhyllene. Men det er spenning knytt til om biblioteka vil bestille sponsa abonnement.
Tilsegn om 341 000 kroner frå Kulturrådet gjer at Prosa framleis kan bli å finne i bibliotekhyllene. Men det er spenning knytt til om biblioteka vil bestille sponsa abonnement.
Prosa #6 2019 er ute, og vi lanserer nye nettsider! Det er på tide med takkseiingar og gode ønske.
– Noko om å skrive sakprosa om musikk? Sikker på at du vil ha det, altså? surmula eg til redaktøren då spørsmålet kom. For ingen vil vel ha sakprosa om musikk?
Hva vil det egentlig si å skrive om kunst? Må kunsten innta hovedrollen, eller kan den brukes slik vi vil? Oda Bhar ser på fem nyutgitte bøker der kunsten på ulike måter veves sammen med livet.
Kritikk av ulike kunstformer kan, vidt definert, romme alt frå vitskaplege artiklar og essayistikk til korte meldingar i dagspressa. Prosa har invitert to profilerte kritikarar med brei erfaring til samtale om kva som gjer kritikken god – og naudsynt.
Prosa har utfordret Geir Kamsvåg, redaktør av filmtidsskriftet Cinema, til å presentere den beste teksten om film han har lest. Han har valgt Memoria – Skizofrene erindringer om en films svære fødsel av Henning Carlsen.
– Hvis noen har skrivi det, så leser jeg det, er Liv Gulbrandsens motto.
Bokmessa i Frankfurt er over, og bokhandelkjedene har funne fram julepynten. I vindauget lyser dei mot oss på glansa plakatar, årets bestseljarar og nysminka forfattarstjerner i matchande klede.
Jeg har nettopp lagt på etter å ha snakket med min fireårige datter på telefonen, og jeg kjenner meg utmattet av hjemlengsel, jetlag, frilansoppdrag og arrangementet kvelden før. Om en time skal vi på scenen igjen, for å snakke slagferdig om hukommelsesforskning. Velkommen til drømmen: Forfatter på utenlandslansering.
Det er i særlig grad gjennom dens historie og tradisjon vi får perspektiv på betydningen av dagens bokmesse i Frankfurt.
A raven, a road trip in Poland, Norwegian-Americans and strong wills. The history of Norwegian non-fiction’s breakthrough on international markets is as complex as the literature itself.
Despite its high quality and broad range, German non-fiction is struggling in the Norwegian market. Why aren’t we more interested in our southern neighbours?
Kvifor er austtyskarane så sinte? 30 år etter at Berlinmuren fall, diskuterer Tyskland aust og vest – igjen.
Den som er født midt i bibelbeltet, kan fort kome til å bruke sine mest formative tiår til å importere fleire tusen år gamle, framandkulturelle impulsar.
– Sakprosa for barn skal ikke bare være en voksenbok i størrelse small.
Bjørn Arild Ersland